FANDOM

חשמל
נראה בפעם הראשונה
נראה בפעם האחרונה
{{{אחרונה}}}
ארק/ים בהם הופיע

1
איזכורים
{{{אוזכר}}}
שם מלא
חשמל
ידוע גם בשם
אלמנט אנימה, אלמנט טעינה, אלמנט בוהק, אלמנט קו, אלמנט צהוב
צבע
צהוב
ריח
שינה
גיל
17
תאריך המוות
({{{פרקמוות}}})
מקום
{{{מקום}}}
מקצוע
{{{מקצוע}}}
בני משפחה
האלמנטים, מיק

חשמל הוא אלמנט בסיסי. חשמל הוא האלמנט השביעי מבין האלמנטים והדמות השנייה שהוזכרה בסיפור ראסט.

ביוגרפיהעריכה

רקעעריכה

פרולוגעריכה

חשמל רץ אל אש ואומר לו שקסם אמר לו למצוא אותו ולקחת אותו לחוף. באמצע, חשמל רואה אדם שודד אישה, רץ אליו ופורק אותו מנשקו במכה. לאחר מכן הוא מכה את האיש.

לאחר מכן חשמל רץ עם אש לחוף הים, שם קסם אסף את כל האלמנטים. קסם אומר להם שמעכשיו הם צוות ההצלה של ראש העיר, ושהם יוכלו לקבל בית אם יטהרו את השכונה שבו הוא עומד מפושעים. לאחר מכן אופל מופיע וחוסם את דרכם אל השכונה, בטענה שאם ירצו לעבור - יאלצו לחסל אותו קודם.

חשמל מנסה להילחם מול אופל, ואף מצליח להילחם מולו בכבוד רב. הוא זה שמצליח לעכב את אופל הכי הרבה.

חשמל ואופל מחליטים ביחד לנקות את השכונה שלהם מפושעים. הם לא מוצאים יותר מדי אבל עוזרים למים, קרח ואוויר להבריח כנופיה.

חשמל הולך עם חמישה אלמנטים אחרים להילחם מול הדרקון שמאחורי הבית. במהלך המאבק, האלמנטים פוגשים גם רובוט, וחשמל מנסה לעצור אותו בעצמו, לא בהצלחה. חשמל שומר על אוויר כשאלמנטים מפתח ומידע נלחמים מול הדרקון, ואז מתמזג איתו לאלמנט קרע.

יריביםעריכה

חשמל לא זוכר כלום מהקרב שלו מול הדרקון. כשהוא וקסם יושבים בסלון, רעש מוזר מעביר אותם להאנהלנד. קסם וחשמל הולכים באזור ללא מטרה, כשקסם מעט חולה ומרגיש רע מהמקום. קסם מרגיש ממש נורא בהאנהלנד וחולה. לאחר שהוא וחשמל פוגשים את דיג'יי, הם מגיעים לאנדרטה עם קוד סודי וקסם מרגיש רע, עד שהוא לא מסוגל להתמזג עם חשמל. לאחר מכן קסם מחליט להשתמש בכל האנרגיה שלו כדי לחסל את המקום, ומנצל את אנרגיית החיים שלו. הוא מגביר את האנרגיה שלו כדי לחסל את המקום. הוא הופך לפתע לאלמנט הרמוניה, הדרגה השנייה שלו, ומניף את דינג כדי לעבור חזרה לעולם הרגיל.

חשמל מנסה ללא הפסקה להגיע לדרגה שנייה, וחובט בקירות במרתף מרוב עצבים. אדמה מחליט לקחת אותו לשמור על הקרנבל. הוא מדבר עם אש ודשא על העלייה לדרגה שנייה, וחושב עליה בלי הפסק. לורן גיפט תוקף את האלמנטים בקרנבל ומונע מחשמל ודשא להתמזג לזינוק. לורן דורך עליו וקובר אותו בחול.

חשמל רואה את אלמנט פניקס ונבהל, כיוון שהוא לא רוצה להישאר מאחור. לאחר שלורן מעלף אותו, חשמל הופך לאלמנט טעינה. לורן משתמש בקומט כדי לפגוע בטעינה, אולם לבסוף אלמנט רמיקס מחזק אותו מספיק כדי להבריח את לורן.

מיכאלעריכה

התחלהעריכה

רסיסיםעריכה

אפלהעריכה

נגהעריכה

חלודהעריכה

קצירעריכה

שרף חלודעריכה

אישיותעריכה

חשמל הוא אלמנט רציני במקצת. הוא מרגיש נורא שהאלמנטים לא עוזרים לקארין כשבריונים מאיימים עליה והוא הראשון שמציע לשים שומרים על הבית שלהם.

חשמל אוהב להילחם. לצד אופל, הוא מרגיש חזק יותר ובעל רצון להוכיח את עצמו. בנוסף הוא מנסה להילחם מול הרובוט של ריימי בעצמו. כשמסתבר שקסם יכול לעלות לדרגה שנייה, חשמל מקנא בו מאוד.

דרגות שונותעריכה

אלמנט טעינהעריכה

אלמנט טעינה הוא הדרגה השנייה של חשמל. הוא מתואר כאלמנט ששערו עומד כאילו היה עשוי פלסטיק וכל גופו זוהר ומחליף צבעים בין ירוק לתכלת במהירות מחשמלת. צמידיו עשויים מעור ומעבירים זרמים כחולים-ירוקים גם הם.

התקפות ונשקיםעריכה

מהירות עלעריכה

חשמל הוא אחד מהאלמנטים המהירים ביותר, ולכן נשלח בידי קסם להביא את אש אל חוף הים. המהירות שלו זוכה להתפעלות התושבים של טוקיו.

שריטותעריכה

חשמל יכול להטעין את הידיים שלו בחשמל, וכשהוא תוקף איתן הוא מסוגל להשאיר שובל חשמלי שפוגע ביריבו גם מרחוק.

מטען חשמליעריכה

חשמל יכול לשלוט במטען החשמלי בגופו. כשהוא אלמנט טעינה, מגע בו עלול לגרום לשיתוק גופני.

ברקיםעריכה

חשמל יכול לירות ברקים מהשמיים.

הערותעריכה