FANDOM

אש
נראה בפעם הראשונה
נראה בפעם האחרונה
{{{אחרונה}}}
ארק/ים בהם הופיע

1
איזכורים
{{{אוזכר}}}
שם מלא
אש
ידוע גם בשם
אלמנט שלהבת, אלמנט להבה, אלמנט אפר, אלמנט פניקס, אלמנט עוף חול, אלמנט גרפיט, אלמנט כוח, אלמנט געש, אלמנט אדום
צבע
אדום
ריח
מאפה
גיל
17
תאריך המוות
({{{פרקמוות}}})
מקום
{{{מקום}}}
מקצוע
{{{מקצוע}}}
בני משפחה
האלמנטים, מיק

אש הוא אלמנט בסיסי. אש הוא האלמנט הראשון מבין האלמנטים והדמות הראשונה שהוזכרה בסיפור ראסט.

ביוגרפיהעריכה

רקעעריכה

פרולוגעריכה

אש מופיע בטוקיו ונחשף להבזקים מעברו בהם הוא עומד במבנה שנשרף. לאחר מכן הוא נחשף להבזקים מעברו של נער שמציקים לו, ואז הוא מגלה שהוא בטוקיו. אש מזהה את שמו, אבל חושב שמוזר שכל האנשים מבינים אותו ומדברים בעברית. הוא מרגיש איבד משהו עם מ' ו-ק'.

לאחר מכן הוא פוגש את חשמל, שרץ אליו ואומר לו שקסם ביקש ממנו לאסוף את כולם. אש מרגיש שהוא מכיר את חשמל ולכן רץ איתו לחוף הים, שם קסם אסף את כל האלמנטים. אש מזהה את האלמנטים - כולם נראים כמוהו רק בצבע שונה - אבל לא מכיר אותם ממש. קסם אומר להם שמעכשיו הם צוות ההצלה של ראש העיר, ושהם יוכלו לקבל בית אם יטהרו את השכונה שבו הוא עומד מפושעים.

אש מחליט ללכת עם האלמנטים, נשבע שיום אחד ימצא את מה שחיפש. לאחר מכן אופל מופיע וחוסם את דרכם אל השכונה, בטענה שאם ירצו לעבור - יאלצו לחסל אותו קודם. אש נלחם מול אופל ולמרות שהוא חוטף ממנו, מצליח לנצח אותו לבסוף בעזרת כדור אש חזק. כתוצאה מהניצחון מחליט אלמנט אופל לבוא עם האלמנטים לביתם.

כשהאלמנטים מגיעים לביתם, רואה אש את קארין מאוימת בידי בריונים, ומחליט לרוץ לעצור אותם. למרות שהוא חלש, היכולות שלו מבריחות את הבריונים. לאחר מכן הוא ואדמה עוזרים למים, קרח ואוויר להבריח כנופיה.

לאחר מכן אש הולך עם קארין וקיירו לקניון כדי לקנות דברים לבית. הוא וקארין קונים ארונות וכלי מטבח. בהפסקת הצהריים שלהם, מזמין אש מיץ תפוזים, מה שגורם לקארין לקרוא לו "תפוז" ולאש להיזכר במישהי שכבר קראה לו ככה. לאחר מכן הוא וקארין הולכים לראות ילדה שנתקלה באדם.

אש מגלה שהילדה, סיריין, היא גנבת חסרת בית שבורחת מפושע בגלל שבב שלקחה. לאחר מכן, הפושע, גיבסי, מוצא אותם כשאוויר בא לעזור. אש נורה בכתפו, אולם מצליח להתמזג עם אוויר לאלמנט שמש.

אש מתלהב מאוד מהמיזוגים ומנסה למצוא את כל המיזוגים שלו.

יריביםעריכה

אש יוצא עם קרח, דשא, קיירו וקארין מהקניון, ומעוצבן שקארין שוב קראה לו "תפוז". הרובוט של ריימי גיפט בא ותוקף אותם, ואש הוא הראשון שמנסה להילחם מולו. הרובוט זורק את אש לקיר בקלות. לאחר מכן אש מתמזג עם אוויר לאלמנט שמש.

אש מנסה ללא הפסקה להגיע לדרגה שנייה, עומד על גג הבית וצורח כל היום. אדמה מחליט לקחת אותו לשמור על הקרנבל. הוא מדבר עם דשא וחשמל על העלייה לדרגה שנייה. לורן גיפט תוקף את האלמנטים בקרנבל ואש לא מסוגל לפגוע בו. אש מבין שקסם ואופל יכולים לשלוט באנרגיה שלהם ואילו הוא צריך משהו שיפעיל אותה. הוא הולך לדוכן פלפלים חריפים ומקבל שלושה פלפלי הבאנרו. החריפות משתקת אותו והוא מנסה לתקוף את לורן שיורה עליו כדור אש. אש רואה ציפור מתלקחת באוויר, והוא מחבר את שתי הנוצות שלה לגבו. לאחר מכן הוא הופך לאלמנט פניקס.

פניקס חש רצון להרוג את לורן, אבל ההתקפה שלו לא עובדת. לורן מטיח אותו על הקיר ומעלף אותו.

מיכאלעריכה

התחלהעריכה

רסיסיםעריכה

אפלהעריכה

נגהעריכה

חלודהעריכה

קצירעריכה

שרף חלודעריכה

אישיותעריכה

אש הוא אלמנט אמיץ, לעתים יותר מדי. הוא הראשון להילחם, וכשצריך להציל מישהו הוא הראשון לפעול, לעתים בלי מחשבה.

אש בעל תחושת מוסר חזקה, ואוהב לעזור לכולם. הוא נותן לסיריין המבורגר כשהוא מכיר אותה לראשונה.

אש מאוד מקנא באלמנטים אחרים. הוא מקנא מאוד כשהוא מגלה על הדרגה השנייה ומחליט לנסות לעלות אליה בעצמו.

דרגות שונותעריכה

אלמנט פניקסעריכה

אלמנט פניקס הוא הדרגה השנייה של אש. הוא צהוב, עם צמידים מעור ושתי כנפיים ענקיות וצהובות יוצאות מגבו. כשאש הוא פניקס, קומט הופך לחרב גדולה, עבה וצהובה שבוערת בלהבות צהובות וחזקות.

התקפות ונשקיםעריכה

בערהעריכה

אש מסוגל להבעיר את עצמו ולהגן על עצמו כך. כשהוא אלמנט פניקס, הוא מסוגל להבעיר את כנפיו.

כדורי אשעריכה

אש מסוגל ליצור אש ולתקוף בעזרתה את אויביו.

קומטעריכה

קומט הוא הפגיון של אלמנט אש. הוא פגיון אדום קצר שיוצר להבות. כשאש הוא פניקס, קומט הופך לחרב גדולה, עבה וצהובה שבוערת בלהבות צהובות וחזקות.

הערותעריכה