FANDOM

אופל
נראה בפעם הראשונה
נראה בפעם האחרונה
{{{אחרונה}}}
ארק/ים בהם הופיע

1, 2
איזכורים
{{{אוזכר}}}
שם מלא
אופל
ידוע גם בשם
אלמנט ליצן, אלמנט לב, אלמנט סומק, אלמנט שד, אלמנט גיהינום, אלמנט זנב, אלמנט כאב, אלמנט עור, אלמנט שחור
צבע
שחור
ריח
קלף מעור
גיל
17
תאריך המוות
({{{פרקמוות}}})
מקום
{{{מקום}}}
מקצוע
{{{מקצוע}}}
בני משפחה
האלמנטים, מיק

אופל הוא אלמנט בסיסי. אופל הוא האלמנט השני מבין האלמנטים.

ביוגרפיהעריכה

רקעעריכה

פרולוגעריכה

אופל מופיע וחוסם את דרכם של האלמנטים אל השכונה בה עומד הבית החדש שלהם, בטענה שאם ירצו לעבור -יאלצו לחסל אותו קודם.

אופל נלחם מול שאר האלמנטים ומצליח להראות את כוחו, אבל לבסוף אש מצליח לנצח אותו בצורה טובה. אופל מתרצה והולך עם האלמנטים לביתם בכעס. במהלך הקרב אופל מנסה לפגוע באלמנטים החלשים, ובעיקר בדשא, המעצבן לדעתו.

לאחר מכן אופל יותר ידידותי לאלמנטים, וכשהוא שומע על כך שהשכונה בה הבית שלהם עומד היא מפוקפקת, הוא מחליט לפעול בנושא.

אופל מוצא את טכנולוגיה ואת דשא בקרב מול ליאן ומצליח לעזור לטכנולוגיה לנצח אותו, לא לפני שהוא יורד על דשא. לאחר מכן יוצא אופל עם חשמל לנקות את האזור, ומסתבר שאופל מעריך את חשמל יותר משאר האלמנטים. לאחר מכן הוא וחשמל עוזרים לאוויר, קרח ומים להבריח כנופיה.

כשאופל מגלה את המיזוגים, הוא מסרב לבצע אותם ורק אדמה מצליח לתפוס אותו ולהתמזג.

אופל חולם חלום בו בן ובת לכודים בבועות ולא מצליחים להגיע אחד לשנייה. הוא זוכר שהוא קרא עליהם בספר - ספר בו הם לא הצליחו להיות ביחד לבסוף. הדבר מטריד אותו במיוחד. הוא הולך לחנות שם הוא פוגש את סורה, שמייעצת לו להפנט את עצמו לצורך שינוי הסיום. בעזרת אלמנט עומק, מצליח אופל לשנות את הסיום. לאחר מכן הוא יוצא החוצה ופוגש את לי.

אופל חלש ביותר מול לי ומנסה לברוח ממנו. לאחר מכן אוויר בא לעזור לו, וכשגם הוא מפסיד, השניים מתמזגים לאלמנט ירח, למרות חוסר הרצון שלהם. במהלך היותם אלמנט ירח, אופל הוא זה שקובע את הטון ומנסה להרוג את לי, מה שגורם לאוויר להתנתק ממנו.

יריביםעריכה

אופל נמצא בתוך אלמנט הר ועוזר לשפץ את הבית, אולם לאחר מכן הולך להילחם מול הרובוט של ריימי גיפט. בגלל השיפוצים, אלמנט הר מתנתק ואופל מותש לגמרי. הוא כועס על כך שהוא מרגיש חלש, ומנסה לפגוע ברובוט בעזרת כדור אנרגיה. הדבר רק גורם לרובוט לפגוע בו, ואז אופל שומע את סורה צועקת. אופל קם ומגלה שצמידיו הפכו לוורודים, וגם הופיע פס ורוד בשיער שלו. עומק בוחן אותו ורואה שהים שלו מחולק לשחור ולוורוד. אופל עומד לטבוע בים הוורוד עד שעומק מושך אותו, ואופל נוגע בעיגול שחור באמצע הים. הדבר הופך אותו לאלמנט שד, שחותך את הרובוט.

אופל ישן במשך שלושה ימים לאחר העלייה לדרגה השנייה. לאחר מכן הוא מתעורר, למרות שהוא מרגיש נורא ומקיא. הוא מחליט בכל זאת ללכת לקרנבל. אופל מגיע לקרנבל ועוזר למגדת עתידות להקים את האוהל שלה בתמורה להבטה על עתידו. היא חוזה שיש לו מספר אחים לא ברור, ושעברו לא מהעולם הזה. יש שתי בנות חשובות, שנפגש איתן בעבר אך הוא לא מכיר אותן כעת. הן מאוהבות בו ובאחיו כאחד, ויפגוש אותן שוב על הכוכב הסגול, צבע האחת סגול וצבע השנייה לבן. אופל לא מבין את התחזית ובכל זאת עוזר לאישה.

לורן גיפט תוקף את האלמנטים בקרנבל ומונע מאופל להפוך לאלמנט שד. הוא מעלף אותו.

מיכאלעריכה

התחלהעריכה

רסיסיםעריכה

אפלהעריכה

נגהעריכה

חלודהעריכה

קצירעריכה

שרף חלודעריכה

אישיותעריכה

אופל הוא אלמנט מרושע מעט. הוא היחיד שלא מתקבץ עם האלמנטים הבסיסיים בחוף הים, ומאתגר אותם לקרב מיד. בנוסף הוא לא בוחל בהרג יריבים כדי שלא יטרידו אותו.

אופל גם רציני, ולא אוהב את הבדיחות של דשא.

אופל אוהב קרבות, ומוכן תמיד להילחם. בנוסף הוא מעריך עוצמה: אופל מעדיף להיות לצד אלמנטים חזקים, ולא לצד אלמנטים חלשים יותר. בעוד שאת אדמה, טכנולוגיה וחשמל הוא אף מחבב בגלל היותם חזקים (למרות שלטכנולוגיה הוא לא קורא "טכ'" כמו כולם), הוא שונא את דשא, אוויר, מים וקרח כי הם חלשים, את קסם כי הוא שתלטן, ואת אש כי הוא מתנהג בצורה טיפשית.

אופל עצמאי במיוחד ולכן מסרב להתמזג לעתים קרובות.

דרגות שונותעריכה

אלמנט זנבעריכה

אלמנט זנב (גם אלמנט שד, אלמנט גיהינום) הוא הדרגה השנייה של אופל. הוא מתואר כאלמנט בעל צמידי עור שחורים ועבים עם עיטור מעניין באמצע. יש לו זנב שד, ניבים וכנפי שד. וייל עבה יותר בדרגה הזאת.

התקפות ונשקיםעריכה

שליטה באנרגיהעריכה

אופל מסוגל ליצור כדורי אנרגיה שחורים מאנרגיה אפלה.

ויילעריכה

וייל הוא הנשק של אופל. וייל הוא מקל שחור ודקיק, ארוך ממנו רק בקצת, כל כך דק שלא נראה שהוא יכול כלל לעשות נזק. עם זאת, המקל חזק במיוחד ויכול לנפץ אבנים.

תחושת אפלהעריכה

אופל שולט בחשכה ובאפלה. הוא רואה ומרגיש אנשים אחרים גם בחשכה מוחלטת.

שריטותעריכה

אופל מסוגל להטעין את הציפורניים שלו באנרגיה אפלה ולהשאיר שובל כשהוא שורט, כמו אלמנט חשמל.

הערותעריכה