FANDOM

אוויר
נראה בפעם הראשונה
נראה בפעם האחרונה
{{{אחרונה}}}
ארק/ים בהם הופיע

1, 2
איזכורים
{{{אוזכר}}}
שם מלא
אוויר
ידוע גם בשם
אלמנט אור, אלמנט מלאך, אלמנט גן עדן, אלמנט כנפיים, אלמנט נוצות, אלמנט לבן
צבע
לבן
ריח
הרים
גיל
17
תאריך המוות
({{{פרקמוות}}})
מקום
{{{מקום}}}
מקצוע
{{{מקצוע}}}
בני משפחה
האלמנטים, מיק

אוויר הוא אלמנט בסיסי. אוויר הוא האלמנט השלישי מבין האלמנטים.

ביוגרפיהעריכה

רקעעריכה

פרולוגעריכה

אוויר מתעורר בטוקיו כשהוא זוכר בבירור את שאר האלמנטים. אוויר משתמש בכנפי המלאך שלו כדי לטוס ברחבי העיר, ואז רואה את קסם מדבר עם ראש העיר. הוא עוזר לקסם לשכנע את ראש העיר שיש להם כוחות, ואז מקבל מקסם משימה לאסוף את שאר האלמנטים ולהביא אותם לחוף הים.

אוויר נראה מודאג, בעיקר מהעובדה שהם ביפן אך מדברים עברית. קסם אומר להם שמעכשיו הם צוות ההצלה של ראש העיר, ושהם יוכלו לקבל בית אם יטהרו את השכונה שבו הוא עומד מפושעים. לאחר מכן אופל מופיע וחוסם את דרכם אל השכונה, בטענה שאם ירצו לעבור - יאלצו לחסל אותו קודם.

במהלך הקרב מול אופל, אוויר נלחם מולו בעזרת לוסיאנדר, אולם נפגע בכנף שלו מוייל.

אוויר יוצא יחד עם מים וקרח לנקות את השכונה מפושעים. הם לא מוצאים פושעים אולם מחכים עד ללילה. לאחר מכן מים וקרח מפתיעים אותו כשהם מנצחים את היריבים.

אוויר מקבל מקסם משימה לאתר חבר לשעבר ביאקוזה, גיבסי, שמסתובב חופשי בעיר. אוויר עושה זאת למרות אי הרצון שלו. לאחר שהוא חוקר את חבריו של גיבסי, הוא מגלה שגיבסי מחפש אחרי שבב שנמצא בקניון. הוא מוצא את גיבסי מאיים על סיריין, שבדיוק אומצה להיות עוזרת הבית של האלמנטים. אוויר נורה בכנף שלו במהלך המאבק, אולם בסופו של דבר מתמזג עם אש לאלמנט שמש.

אוויר יוצא לסרוק את האזור מאחורי הבית אולם לא מוצא בו כלום. לאחר מכן הוא מרגיש תחושה חזקה שאומרת לו לצאת לטיול, ואז הוא מוצא את אופל שנלחם מול לי. אוויר מנסה לאיים על לי אולם חוטף ממנו, ולכן הוא ואופל מתמזגים בחוסר רצון לאלמנט ירח. במהלך היותם אלמנט ירח, אופל הוא זה שקובע את הטון ומנסה להרוג את לי, מה שגורם לאוויר להתנתק ממנו.

אוויר הולך עם חמישה אלמנטים אחרים להילחם מול הדרקון שמאחורי הבית. במהלך הקרב מול הדרקון נפגע אוויר בכנף שלו וסובל מכאבים. לאחר התאוששות, הוא מתמזג עם אדמה לאלמנט חול, אולם מתעלף לאחר שהם מתנתקים ולא מצליחים מול הדרקון. כשדשא מנסה להתמזג עם קסם ולא מצליח, אוויר מושך אותו והם מתמזגים לאלמנט רוח. לאחר המיזוג הזה, כשהם לא מצליחים לנצח את הרובוט, אוויר שוב מתעלף. לאחר שהוא מתעורר, הוא מתמזג עם חשמל לאלמנט קרע.

יריביםעריכה

אוויר לא זוכר כלום מהמיזוג שלו, ולאחר מכן יוצא עם סיריין ומים לקניון. הרובוט של ריימי גיפט תוקף אותם ואוויר מנסה לתקוף אותו בלוסיאנדר, אולם ללא הצלחה. לאחר מכן הוא ואש מתמזגים לאלמנט שמש שוב.

אוויר מייצג את האלמנטים מול ראש העיר כשקסם ישן, והולך עם טכנולוגיה ומוזיקה לבדוק את הביוב בעיר. הם מגלים שפתח הסינון שבור, ואוויר משער שמדובר בלורן וריימי גיפט. הם מגלים בביוב חדר ואוויר מותקף וננשך בידי היצור: אלמנט צרחה. אוויר מנסה להתחבר עם האלמנט אבל הוא בורח ממנו ומנסה לנשוך אותו בכנף. לאחר מכן הם מצילים אותו מנפילה לנהר.

אוויר בא לעזור לשאר בקרב מול לורן, אבל חוטף את לוסיאנדר בבטן.

מיכאלעריכה

התחלהעריכה

רסיסיםעריכה

אפלהעריכה

נגהעריכה

חלודהעריכה

קצירעריכה

שרף חלודעריכה

אישיותעריכה

אוויר הוא אלמנט מגונן מאוד. הוא מגן על קרח במהלך הקרב מול אופל. אוויר ואופל לא מחבבים זה את זה, ואופל מגדיר אותם כ"יריבים מושבעים".

אוויר מודאג מאוד כשקרח ומים מפגינים יכולות מפתיעות בקרב. בנוסף הוא מודאג שיתפסו אותו בגלל כנפיו ומודאג שהוא יודע יותר מדי יחסית לאדם שהתעורר לא מכבר.

דרגות שונותעריכה

אורעריכה

אלמנט אור הוא הגיבוי של אוויר. הוא מופיע לראשונה בפרק ירח, לאחר שאלמנט ירח מתנתק. אור נראה בדיוק כמו אוויר, תמים יותר, זוהר בלבן נוצץ וחסר כנפיים. בפעם הראשונה שהוא אור, אוויר לא מצליח לשמור על הדרגה וחוזר לעצמו מהר.

התקפות ונשקיםעריכה

תעופהעריכה

אוויר הוא האלמנט היחיד בעל יכולת תעופה. יש לו שתי כנפי מלאך גדולות ולבנות מאחורי גבו. עם זאת, התעופה שלו קשה. למרות שנחמד לו לעוף, שריריו כואבים במהירות והוא גם חושש להיתפס עם כנפיו. הוא חייב לנופף בכנפיו כמו ציפור.

לוסיאנדרעריכה

לוסיאנדר היא החרב של אוויר. היא מתוארת כחרב לבנה, נוצצת, ארוכה ודקה.

הערותעריכה