ויקיראסט community
Advertisement
אדמה
נראה בפעם הראשונה
נראה בפעם האחרונה
{{{אחרונה}}}
ארק/ים בהם הופיע

1, 2
איזכורים
{{{אוזכר}}}
שם מלא
אדמה
ידוע גם בשם
אלמנט קינמון, אלמנט מסע, אלמנט יהלום, אלמנט חום
צבע
חום
ריח
קינמון
גיל
17
תאריך המוות
({{{פרקמוות}}})
מקום
{{{מקום}}}
מקצוע
{{{מקצוע}}}
בני משפחה
האלמנטים, מיק

אדמה הוא אלמנט בסיסי. אדמה הוא האלמנט השישי מבין האלמנטים.

ביוגרפיה

רקע

פרולוג

אדמה נמצא בחוף הים, שם קסם אסף את כל האלמנטים. קסם אומר להם שמעכשיו הם צוות ההצלה של ראש העיר, ושהם יוכלו לקבל בית אם יטהרו את השכונה שבו הוא עומד מפושעים. לאחר מכן אופל מופיע וחוסם את דרכם אל השכונה, בטענה שאם ירצו לעבור - יאלצו לחסל אותו קודם.

במהלך הקרב מול אופל, אדמה לא נלחם, ולא לוקח ברצינות את האיומים של אופל.

אדמה מנקה עם אש את האזור מפושעים, אולם נחרד לגלות שאחת מהכנופיות שעליו לסלק היא כנופית נשים. לאחר מכן הוא ואש עוזרים למים, קרח ואוויר להבריח כנופיה.

אדמה מתמזג עם מים כדי ליצור את אלמנט עומק ולעזור לאופל לפתור את החלום שלו.

אדמה חולם חלום בו הוא וחמישה אלמנטים אחרים נלחמים מול דרקון באזור שמאחורי הבית. כשהחלום מתגשם, הוא וחמישה אלמנטים אחרים הולכים להילחם מול הדרקון. לאחר מכן הוא חולם חלום בו הם מתחילים להתמזג. אדמה אכן מתמזג עם אוויר לאלמנט חול, אולם מתעלף לאחר שהם מתנתקים ולא מצליחים מול הדרקון. לאחר שאדמה מתעורר, הוא וקסם מתמזגים לאלמנט מידע, שכן הם חלמו את אותו החלום.

יריבים

אדמה נמצא בתוך אלמנט הר ומשפץ את הבית, עד שהוא רץ לעזור לאלמנטים מול הרובוט של ריימי גיפט. מכיוון שהוא שיפץ את הבית כל הלילה, הר מותש, ואדמה מתנתק והופך לאלמנט עומק.

אדמה מתנדב ללכת לשמור על הקרנבל בעיר, ולקחת איתו את אש, דשא וחשמל, שרק מתעסקים בדרגה השנייה שלהם. הוא עוזר להקמת דוכן ומתעצבן כשהשאר לא עוזרים. לורן גיפט תוקף את האלמנטים בקרנבל ודופק את הראש של אדמה באבן עד שהוא מתעלף.

כשאדמה רואה את הדרגה השנייה של אש, הוא מקנא ורוצה גם כוח. לאחר מכן לורן מעלף אותו.

מיכאל

התחלה

רסיסים

אפלה

נגה

חלודה

קציר

שרף חלוד

אישיות

אדמה הוא אלמנט רגוע ורציני במיוחד. הוא ענייני במיוחד, מנסה לברר איפה האלמנטים נמצאים, ולא משתף פעולה עם הבדיחות של דשא. בנוסף, הוא אלמנט חזק פיזית ומכיר בכך. בקרב מול אופל, אדמה לא לוקח ברצינות את האיומים של אופל ומכנה אותו "פינצ'ר". עם זאת, הוא לא נלחם, ולא מרגיש חזק מספיק לשם כך.

אדמה מרגיש אחריות כלפי האלמנטים האחרים, ובעיקר החלשים. הוא מנסה לעודד את אש, דשא וחשמל כשהם מנסים לעלות לדרגה שנייה.

אדמה סולד מאוד מבנות אלימות, ונחרד לראות כנופיה שלהן.

דרגות שונות

התקפות ונשקים

גיליוטינה

אדמה יכול לגרום לגוש אבן חד לפרוץ מהאדמה אל יריביו.

מגני אדמה

אדמה מסוגל ליצור מחסומים גדולים מאבנים.

הערות